Lugnet har lagt sig

Helgen i korthet:
På fredag em kom Pär och Emma hit för att spendera helgen hos sin farbror och faster. Inom någon timme hade de två extra barnen blivit 4, då våra Tindra och Alva hittade hit. Full fart med andra ord, själv var jag ju på jobbet, så det var Jörgen som fick ta hand om dem.

På lördagen blev det några hål golf direkt efter frukost, sen gick vi hem och snodde ihop en rabarbersmulpaj då vi väntade besök av Sigrid & Johan. Och så dök morfar upp också. Fika ute i det härliga vädret, och sen var det dags för mig att åka på jobbet. Jag tycker att det verkligen är jättetråkigt att måsta åka och jobba när vi har gäster, här hemma myste de med grillning medan jag jobbade till 22.

Med dagens skitväder (rent ut sagt) så var vi inne hela fm innan jag drog iväg för helgens sista pass. När jag kom hem igen så hade P & E åkt hem.
Det är skoj med mycket folk, men minst lika skönt när det bara blir vi tre här hemma igen.

Men nu är det dags för mig att ansluta till de två som redan sussar i sina sängar.
//Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0