Fixar inför helgen

Har idag börjat fixa inför helgen, det ska dräneras och det innebär för min del markservice med måltid på måltid. Och inte vet jag hur många som kommer äta vi varje tillfälle heller, får se vilka som dyker upp och när, men det är väl bara att ta det som det kommer...
Har idag bakat bullar (som var helt slut i frysen), dumlekakor och filmjölkslimpa. Imorgon ska jag göra köttfärspiroger, thékakor och hamburgerbröd. Fullt upp mao. 

Idag var vi ut till Birsta för att köpa ytterligare lite saker till dräneringen (tar det nånsin slut?) sen käka vi lunch på Biteline, gottgott, det var längesedan. Kerstin åt med god aptit all pizza som vi la framför henne, men sallad och majs det slängde hon på golvet, den lilla raringen!

Nu ska jag paketera bullana och lägga dem i frysen innan jag nannar.

//Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0